logo
امروز : پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۶
[ شناسه خبر : ۴۱۱۵۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره برق خدابنده:

شبکه برق روستاهای خدابنده ساماندهی شدند

-شبکه-برق-روستاهای-خدابنده-ساماندهی-شدند
رئیس اداره برق خدابنده از ساماندهی شبکه برق روستاهای بخش‌های سجاسرود و بزینه‌رود این شهرستان در سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از نسیم اشراق؛ حسنعلی پیری اظهار کرد: ساماندهی شبکه برق روستاهای بخش‌های سجاسرود و بزینه‌رود شهرستان خدابنده در سال جاری انجام شد.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به وضعیت صنعت برق بیان داشت: طی دهه اخیر با پدیده‌های گوناگون و عواملی هم‌چون ناترازی تولید و مصرف، هزینه درآمد، تامین سوخت، ناترازی تدریجی نیروی انسانی و بخش خصوصی، موانع و راهکارها روبرو بوده‌ایم.

رئیس اداره برق خدابنده ادامه داد: اما در طول این مدت سعی شد در بحث انرژی با مشارکت مردم و سایر ارگان‌های تجاری و صنعتی در سطح کشور از خاموشی‌ها جلوگیری کنیم، البته خاموشی‌هایی نیز داشتیم ولی با مدیریت این مسیر را سپری کردیم.

پیری اضافه کرد: در راستای خدمت به مردم و با‌توجه به شعار سال جاری از سوی مقام معظم رهبری تعدادی پروژه طی چند روز گذشته در بخش‌های سجاسرود و بزینه‌رود شهرستان خدابنده با مشارکت خوب مردم این روستاها و مجموعه خدوم و زحمت‌کش اداره برق شهرستان انجام شد.

وی با بیان اینکه ساماندهی شبکه برق روستاهای شیخ موسی، چنگوری از توابع بخش سجاسرود و روستای قره کهریز به اتمام رسید افزود: پروژه روستای قره‌کهریز در بخش بزینه‌رود به طول ۲۵۰ متر، جا به جایی یک دستگاه پست عمومی و نصب و جابه جایی تیر به تعداد ۱۹ اصله مجموعاً با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان انجام شد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۴
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۹
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۳
  • غروب آفتاب : ۱۷:۴۷
  • اذان مغرب : ۱۸:۰۶
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۱